Weryfikacja danych klientów – zgodność z Dyrektywą NIS2
Zgodnie z Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2555 (tzw. Dyrektywa NIS2) nasza firma ma obowiązek zapewnienia wysokiego poziomu bezpieczeństwa świadczonych usług cyfrowych.
W ramach dostosowania do wymagań NIS2, informujemy że:
-
Każdy klient musi rejestrować się na podstawie prawdziwych i aktualnych danych (np. imię i nazwisko, nazwa firmy, adres, telefon, e-mail).
-
Weryfikujemy dane rejestracyjne klientów, w tym adres e-mail oraz inne dane kontaktowe.
-
Brak potwierdzenia tożsamości (np. poprzez aktywację konta e-mail) może skutkować zablokowaniem dostępu do usług lub odrzuceniem zamówienia.
-
Wszyscy klienci proszeni są o sprawdzenie i aktualizację swoich danych kontaktowych w panelu klienta, aby uniknąć problemów z dostępem do konta lub fakturami.
-
Wszystkie dane przetwarzane są zgodnie z przepisami RODO (UE 2016/679) i wykorzystywane wyłącznie w celu zapewnienia bezpieczeństwa oraz zgodności z przepisami prawa.
✅ Jak potwierdzić adres e-mail?
Jeśli nie potwierdziłeś jeszcze swojego adresu e-mail lub link wygasł:
-
Zaloguj się do panelu klienta.
-
Przejdź do zakładki „Konto” → „Profil”.
-
Kliknij przycisk „Wyślij ponownie e-mail weryfikacyjny”.
-
Sprawdź swoją skrzynkę e-mail (również folder SPAM).
-
Kliknij w przesłany link – ważny jest przez 60 minut.
Jak zaktualizować dane?
-
Zaloguj się do swojego konta klienta.
-
Przejdź do zakładki „Konto” → „Profil”.
-
Zaktualizuj dane kontaktowe, w tym: imię, nazwisko, e-mail, numer telefonu oraz adres.
-
Zapisz zmiany.
❗ Od 8 czerwca 2025 r. tylko zweryfikowani użytkownicy z aktualnymi danymi będą mieli pełny dostęp do swoich kont i usług.
Dziękujemy za współpracę i dbanie o bezpieczeństwo cyfrowe!
1 czerwiec 2025