Weryfikacja danych klientów – zgodność z Dyrektywą NIS2

Zgodnie z Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2555 (tzw. Dyrektywa NIS2) nasza firma ma obowiązek zapewnienia wysokiego poziomu bezpieczeństwa świadczonych usług cyfrowych.

W ramach dostosowania do wymagań NIS2, informujemy że:

  • Każdy klient musi rejestrować się na podstawie prawdziwych i aktualnych danych (np. imię i nazwisko, nazwa firmy, adres, telefon, e-mail).

  • Weryfikujemy dane rejestracyjne klientów, w tym adres e-mail oraz inne dane kontaktowe.

  • Brak potwierdzenia tożsamości (np. poprzez aktywację konta e-mail) może skutkować zablokowaniem dostępu do usług lub odrzuceniem zamówienia.

  • Wszyscy klienci proszeni są o sprawdzenie i aktualizację swoich danych kontaktowych w panelu klienta, aby uniknąć problemów z dostępem do konta lub fakturami.

  • Wszystkie dane przetwarzane są zgodnie z przepisami RODO (UE 2016/679) i wykorzystywane wyłącznie w celu zapewnienia bezpieczeństwa oraz zgodności z przepisami prawa.


✅ Jak potwierdzić adres e-mail?

Jeśli nie potwierdziłeś jeszcze swojego adresu e-mail lub link wygasł:

  1. Zaloguj się do panelu klienta.

  2. Przejdź do zakładki „Konto” → „Profil”.

  3. Kliknij przycisk „Wyślij ponownie e-mail weryfikacyjny”.

  4. Sprawdź swoją skrzynkę e-mail (również folder SPAM).

  5. Kliknij w przesłany link – ważny jest przez 60 minut.


Jak zaktualizować dane?

  1. Zaloguj się do swojego konta klienta.

  2. Przejdź do zakładki „Konto” → „Profil”.

  3. Zaktualizuj dane kontaktowe, w tym: imię, nazwisko, e-mail, numer telefonu oraz adres.

  4. Zapisz zmiany.


❗ Od 8 czerwca 2025 r. tylko zweryfikowani użytkownicy z aktualnymi danymi będą mieli pełny dostęp do swoich kont i usług.

Dziękujemy za współpracę i dbanie o bezpieczeństwo cyfrowe!

 



1 czerwiec 2025

" Z powrotem