Twoja prywatność jest dla nas bardzo ważna, dlatego poniżej wyjaśniamy jakie informacje zbieramy od Ciebie i co z nimi dalej robimy w ramach naszej polityki bezpieczeństwa i prywatności.


Twoje informacje

Administratorem Twoich danych osobowych jest firma Digital Systems mająca siedzibę przy ulicy Piątkowskiej 122|11, 60-649 Poznań, NIP 7791252189, REGON 639532788. Podczas rejestracji do naszego portalu gromadzimy niezbędne dane potrzebne do poprawnej realizacji usługi, a w szczególności: imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu, adres e-mail. Gdy użytkownik odwiedza naszą stronę rejestrujemy informacje za pomocą Google Analytics i podobnego oprogramowania, takie jak lokalizacja, wersja przeglądarki, adres IP, rozdzielczość ekranu, systemu operacyjnego oraz obsługę flash. Robimy to w celach statystycznych oraz, żeby podnosić funkcjonalność naszego portalu. Proces rejestracji realizowany jest w zabezpieczonym połączeniu poprzez szyfrowanie Secure Sockets Layer (SSL), co pomaga zapobiec podsłuchiwaniu i przechwytywaniu informacji wysyłanych przez klientów.
Jak Twoje informacje są wykorzystywane
Twoje dane osobowe są wykorzystywane w następujący sposób:
- w zakresie realizacji zamówionej usługi i jej opłacenia oraz aby zapewnić wygodne i ukierunkowane wsparcie techniczne.
- aby powiadamiać o nowościach, nowych ofertach naszej firmy i w celu przesyłania komunikatów technicznych. Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z otrzymywania takich wiadomości, wyłączajac funkcję powiadamiania w swoim panelu klienta.

Nigdy NIE udostępniamy Twoich danych osobowych podmiotom zewnętrznym za wyjątkiem naszych podwykonawców i o ile będzie to niezbędne do prawidłowej realizacji zamówionej usługi w zakresie rejestracji domen, certyfikatów SSL i pozycjonowania stron oraz na prośbę organów administracji państwowej.
Nie handlujemy i nie wymieniamy się z innymi podmiotami Twoimi danymi osobowymi.
Twoje dane osobowe są zabezpieczone w zakresie rejestrowania i dostępu bezpiecznym i szyfrowanym połączeniem przy użyciu protokołu SSL, indywidualnym hasłem oraz są monitorowane w zakresie dostępu osób nieuprawnionych i wycieku informacji na zewnątrz.
Cookies / Ciasteczka
Wykorzystujemy Cookie, czyli małe pliki tekstowe, które są przechowywane na komputerach użytkowników w celu prowadzenia statystyk i optymalnego dostosowania naszej strony dla wygody klienta. Nie łączymy informacji przechowywanych w plikach cookie z jakimikolwiek danymi osobowymi przekazanymi przez klienta. Używamy dwóch typów cookie: identyfikator sesji oraz trwałe pliki cookie. Używamy cookies sesyjne, aby ułatwić poruszanie się po naszej stronie. Identyfikator sesji plików cookie wygasa po zamknięciu przeglądarki. Trwały plik cookie pozostaje na dysku twardym komputera przez dłuższy okres czasu, podobnie jak cookie używane do naszego programu partnerskiego. Każdy klient w swojej przeglądarce na lokalnym komputerze może usunąć pliki cookie lub trwale zablokować ich przetwarzanie i zapisywanie.
Pliki logów
Automatycznie zbieramy po stronie serwerów określone informacje i przechowujemy je w plikach logów. Informacje te zawierają między innymi Internet Protocol (IP), typ przeglądarki, dostawcę usług internetowych (ISP), system operacyjny, datę, czas. Adresy IP są powiązane z danymi osobowymi w celu zapobiegania, wykrywania i blokowania nadużyć pośród naszych usługobiorców i ze strony osób nie będących naszymi klientami. Wszystkie te informacje są przeznaczone wyłącznie do użytku wewnętrznego naszej firmy w zakresie monitoringu pracy urządzeń i aplikacji.
Edycja danych osobowych
Każdemu klientowi przysługuje prawo do:
- dostępu do treści danych oraz samodzielnej ich edycji w panelu klienta,
- prawo do całkowitego usunięcia danych po zgłoszeniu w bilecie wsparcia,
- ograniczenia przetwarzania (wyłączenie Newslettera),
- prawo do przenoszenia danych,
- prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych,
- prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.
Zastrzegamy sobie prawo do weryfikacji danych osobowych klienta.
Okres przechowywania danych osobowych
Dane osobowe przechowujemy przez cały czas, kiedy masz profil klienta w naszym portalu lub do momentu wpłyniecia Twojej prośby o usunięcie profilu sformułowanej w bilecie wsparcia wysłanym z Twojego konta.
Prywatna korespondencja
Nasza firma dokłada starań w celu ochrony treści i prywatności emaili przesyłanych za pośrednictwem naszego serwisu. Klienci mogą wybrać formę wysyłki i odbioru poczty email w szyfrowanym połączeniu SSL. Nie monitorujemy, edytujemy lub ujawniamy treści prywatnej komunikacji z wyjątkiem przypadków przewidzianych przez polskie prawo. Korzystając z usługi użytkownik potwierdza i zgadza się, że usługodawca nie popiera treści będących bezprawnymi, napastliwymi, oszczerczymi, obraźliwymi, zawierającymi groźby, będące szkodliwe, wulgarne, obsceniczne lub w inny sposób naruszające lub mogące naruszać prawa własności intelektualnej lub innych praw obowiązujących na terenie Polski i nie bierze odpowiedzialności za ich naruszenie przez klienta.
Zastrzeżenia prawne
Zastrzegamy sobie prawo do udostępnienia danych osobowych polskim organom administracji państwowej w celach prowadzonych postępowań prokuratorskich, sądowych i administracyjnych.
Zabezpieczenia
Bezpieczeństwo Państwa danych osobowych jest dla nas ważne. Regularnie wykonujemy aktualizacje zabezpieczeń oprogramowania i śledzimy ogólnie przyjęte standardy w tym zakresie, aby chronić przekazane nam dane osobowe, zarówno podczas transmisji, jak i po ich otrzymaniu. Żadna metoda transmisji przez Internet lub metoda przechowywania elektronicznego nie jest w 100% bezpieczna, jednak dokładamy najwyższe starania, żeby zmaksymalizować bezpieczeństwo informacji. Dostęp do Państwa danych osobowych jest zabezpieczony indywidualnym hasłem klienta i szyfrowanym dostępem Secure Sockets Layer (SSL). Pomimo stosowania najnowocześniejszych rozwiązań w celu ochrony danych danych osobowych, nie możemy, jak i żadna inna firma działająca w obszarze Internetu, zagwarantować absolutnego bezpieczeństwa. Nasza firma działa w oparciu o wytyczne RODO.
W przypadku wykrycia wycieku lub naruszenia prywatności danych osobowych zostanie sporządzony raport z incydentu i fakt ten w ciągu 72 godzin zgłosimy do GIODO. Wykonujemy kopie Państwa danych osobowych do których nikt nie ma dostępu poza niezbędnym personelem technicznym do ich wykonania i nadzorowania.
Linki do stron zewnętrznych
Pamiętaj, ze korzystając z linków do stron zewnętrznych umieszczonych w naszej witrynie musisz sobie zdawać sprawę, że mogą tam obowiązywać inne warunki użytkowania i inna polityka prywatności za co nie bierzemy odpowiedzialności.
Zmiany w niniejszym dokumencie
Jeśli zdecydujemy się na zmianę naszej polityki prywatności, zamieścimy te zmiany w niniejszym dokumencie oraz w innych miejscach, które uznamy za stosowne. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany niniejszego dokumentu w każdej chwili. Jeżeli dokonamy zmian w polityce prywatności poinformujemy cię pocztą elektroniczną lub za pomocą ogłoszenia na naszej stronie głównej. Aby uzyskać więcej informacji, prosimy wysłać swoje pytania za pośrednictwem naszego formularza kontaktowego.

5 styczeń 2024r.